Home Regler Beställa Kölista Portfolio Samarbete

Beställa

Några REGLER
 
Gör bara designer till de som säkert kommer uppdatera.
 
Man får inte ta bort Design by rutan och sälja designen till andra. 
Om man tar bort Design by rutan, så kommer jag polis anmäla bloggen. Det vill jag verkligen inte göra. 
 

Om du inte kan/eller inte vill följa dessa regler så beställ inte design av mig.
 
Om du vill beställa en design skicka melj till [email protected]. Det här ska med när du mejlar mig:
  • Någon/några speciella färger
  • Bloggens namn
  • Hur ska designen se ut ungefär (Tips på bloggar som du vill att din design ska se ut)
  • Vad handlar din blogg om?
  • Ska det stå något speciellt på menyn
  • Om du vill ha något speciellt med designen
  • Om du vill ha några speciella bilder, så måste de vara på bra kvalité. Bild storlek ska vara 900px.
 
 
 
Gör bara designer till kändisar ( novellbloggar, fanbloggar) kommer säga när jag kommer att ta emot designer till privar bloggar.
 
XOXO 
   

Kommentarer
Postat av: miriam

mejlat

2013-04-13 @ 09:30:29
Postat av: Louise

Har skickat ett e-mail till dig :)

2013-04-14 @ 12:01:13
URL: http://loizzie.blogg.se
Postat av: Freja

Lycka till!

2013-04-14 @ 21:13:29
URL: http://meebe.se
Postat av: Maryan Xuz

Hej jag heter maryan och skulle vilja ha en design av dig1 :) mejla mig vija : [email protected]

2013-04-25 @ 18:22:34
Postat av: Olivia Kvarnlöf

Hej, jag skulle gärna vilja beställa en design :D mejla mig eller svara på denna kommentar. [email protected]

2013-05-02 @ 16:20:45
URL: http://oliviakvarnlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback